//
you're reading...
Uncategorized

E-Book Photoshop:Tona Warna


InsyaAllah selang beberapa minggu daripada sekarang, saya akan menerbitkan E-Book saya yang pertama.

E-Book Photoshop:Tona Warna

Segala pengalaman saya di dalam ilmu Photoshop mengenai warna akan saya kongsikan di dalam E-book ini. Pengalaman saya selama 8 tahun di Syarikat Pengiklanan Leo Burnett yang bertaraf dunia sebagai ‘digital colour seperator’ mematangkan perjalanan saya sebagai photo editor.

Silibus warna ini merangkumi….

Black and White
Full Rich Enhanced Colour
Concept colour (Retro, High Key aka Cross Process, Cool vs Warm)
Colour Seperations (Printing purposes)

Oh ya, pengalaman saya mahal tetapi E-book saya murah RM 40 sahaja…

Semoga E-book ini bermanfaat buat anda, Fotografer terpilih di luar sana!

Perbincangan

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

